Crosspark is te nat ,tot nader bericht gesloten!
Het EMP zal gedurende de herfst-/ winterperiode als de weersomstandigheden het toelaten,
de reserveringen alleen voor het weekend inplannen.
Mocht u een vraag hebben, informeer gerust.
Electric Motorcross Park
Electric cross is fun, thrill en sensation!
Ben jij een echte crosser of heb je altijd al een keer willen motorcrossen?
Kom dan naar Hoofddorp PARK21 !
Leef je uit met een elektrische crossmotor op een van de 3 uitdagende circuits.
Prik jouw ultieme tijd van woensdag t/m zondag voor een cross.
We zijn van ongv. eind maart t/m oktober . open.
 wel reserveren !!) )
Bij regenachtig /subtropisch weer altijd van te voren contact opnemen of we open kunnen ivm met te gladde/onverantwoordige omstandigheden.

Na het reserveren CHECK uw spambox op reactie van uw e-mail. We horen steeds vaker dat onze e-mail daar in terecht komt..
Na bevestiging van uw zijde op
onze tijdsplanning email naar u is de reservering pas
definitief.
Bij twijfelachtige weersomstandigheden.
Hou a.u.b. onze website of facebooksite in de gaten!
(voor u van huis gaat even contact opnemen of we open kunnen om te crossen?)
- alleen via reservering kan gereden worden
- verkoudheid, griepverschijnselen en hoesten is geen deelname mogelijk.
- Alleen afname van een startrun +1 extra run is mogelijk. Dit is de maximale afname.
- Wij vragen u om op de afgesproken tijd aanwezig te zijn en niet eerder of later.
Tip: plan uw route alvast van te voren!
Bij regenachtig weer altijd van te voren contact opnemen of we open kunnen ivm met te gladde omstandigheden.
We beginnen rond april weer met groepslessen voor jeugd en volwassenen.
Wij delen groepen in naar niveau en leeftijd.
Graag onderstaand formulier invullen.
HVR nieuwe modellen 2025 en nieuwe functies die het dieven moeilijk maken
De HVR-modelfamilie is gegroeid, naast de 50 en 60 zijn nu ook de 50 MINI en 50 PRO en 65 PRO verkrijgbaar.
- Nieuwe lichtere drievoudige klem
- Nieuw grijs frame
- Frisse uitstraling van het decor
- Versterkte voetremhendel
- Ongeveer. 20% meer rijtijd dankzij het nieuwe grotere accupakket
- Batterij nu vervangbaar
- Grafisch E-ink-display
- 500Watt meer piekvermogen
- Meer koppel in het lagere toerentalbereik
- Nieuwe lichtere stuurbuis
- aanzienlijk vergrote stuuraanslag
Dit betekent dat de HVR 50 nu niet alleen qua prestaties met de kinderen meegroeit, maar nu ook kan worden aangepast aan de lichaamsgrootte, te beginnen met de 50 MINI kan de zithoogte stukje bij beetje worden vergroot van 580 mm tot maximaal 705 mm.
HVR heeft ook op andere manieren niet stilgestaan, dus de nieuwe HVR's hebben nieuwe batterijsoftware met een verbeterde oplaadroutine en, dankzij een groter koeloppervlak, geoptimaliseerde batterijkoeling.
De motor heeft nu ook een CNC gefreesde kabeluitgang wat niet alleen zorgt voor maximale robuustheid, maar ook hier voor een nog betere koeling.
Naast de mogelijkheid van de perfecte power en speed instelling met de HVR Connect APP, is de software altijd up-to-date dankzij OTA (over the air) updates.Een andere innovatie is dus ook goed voor alle HVR's van afgelopen modeljaren.
Een gestolen HVR kan door de fabrikant worden stilgelegd en is daardoor volkomen oninteressant voor dieven, maar kan natuurlijk weer worden gewekt wanneer hij zijn weg terug vindt naar zijn eigenaar.
HVR Sneller Snel
De HVR 50, de elektrisch verstelbare crossmotor voor kinderen van 4 tot en met 4 jaar, is verder en heeft nu CNC-gefreesde 10 drievoudige klemmen, een achter zwenkarm aangepast aan de vermogens, gegolfde remschijven met dubbelzuigerremsysteem op het voorwiel, Leonelli afscheurknop op Aluminium stuur, stalen voetsteunen en nieuwe kunststof onderdelen en design.
Voor de perfecte grip is de HVR ontworpen met Gibson junior crossbanden.
De HVR 50 komt nu in 3 versies de 50 MINI die een zithoogte heeft van slechts 580 mm dankzij de kortere achter schokbreker en het 10 inch voorwiel. De 50 MINI is eenvoudig om te bouwen naar de standaard 50 als de kleine rijder groot genoeg is geworden.
Voor de echte harde racers is er nu de 50 PRO die een lange CNC gefreesde achterbrug heeft. De PRO heeft een volledig instelbare vering, een 37 mm USD voorvork met een veerweg van 205 mm en is breed verstelbaar in compressie en uitgaande demping, ook de achter schokbreker is op beide manieren verstelbaar in de demping en natuurlijk in de veervoorspanning. De onderdelen voor de PRO zijn ook verkrijgbaar als upgrade voor de standaard 50.
Ook nieuw is een riser-kit die de zitlijn omhoog brengt, zodat de afstand tot de voetsteunen 25 mm groter wordt, met deze riser-kit kan de 50 meegroeien met de kleine rijder. Nu kan de 50 het bereik dekken van 580 mm zithoogte (MINI) tot 705 mm zithoogte (PRO met riser kit).
De sterke punten van alle 3 de versies zitten vooral in de elektrische aandrijflijn en de batterij. De aandrijflijn levert een piekvermogen van 8500 watt (ca. 11 pk) en maakt een topsnelheid tot 70 km/u mogelijk. Deze piekwaarden zijn instelbaar via de Android HVR-Connect-app en zijn daardoor perfect aan te passen aan de rijvaardigheid van het kind en de baancondities.
om zich aan te passen aan echte beginners, kan de app worden gebruikt om de snelheid in enkele seconden te beperken tot minimaal 6 km / u en kunnen de prestaties en het reactievermogen ook optimaal worden ingesteld voor de eerste ritten.
Met de HVR Connect app kunnen snelheid, reactievermogen, prestatie en recuperatie (motorrem met energieterugwinning) individueel worden ingesteld. De HVR Connect-app is gratis beschikbaar in de Google Playstore.
In minder dan een minuut kan de HVR 50 worden omgebouwd van een tamme beginnersbike tot een volwaardige racebike. Met volledig ontketend vermogen hoeft de HVR voor geen enkele bike in zijn klasse bang te zijn, of hij nu op benzine of elektriciteit rijdt.
1 motorfiets 6 maten! De HVR 50 is eenvoudig om te bouwen naar de andere varianten van de 50 Met de liftkit en de stuurverhoger kan de HVR nog meer individueel worden afgesteld en kan niet alleen meegroeien met het rijniveau, maar ook met de grootte van het kind.
De tractiemotor van de HVR 50 en HVR 60en HVR65PRO is een onderhoudsvrije, borstel loze elektromotor met innovatieve vloeistofkoeling. De kracht wordt rechtstreeks overgebracht via de kettingaandrijving zonder versnellingsbak of koppeling.
De speciaal ontwikkelde en optimaal aangepast aan de behoeften van een krachtige lithium-ion batterij voor motorfietsen bestaat uit 84 cellen in 18650-formaat, maakt gebruik van de nieuwste celchemie, een BMS van autokwaliteit en maakt zo rijtijden tot 2 uur mogelijk.
De oplader en de Bluetooth-module zijn uiteraard bij de prijs inbegrepen. Uw HVR 50 komt volledig gemonteerd naar u toe, u hoeft niets te monteren.
Tevens zit er 1 jaar garantie op de aandrijving (motor, accu, controller)
Leeftijd | tot ca. 8 jaar |
Hoogte | ongeveer 580 mm |
Hoogte stuur | ongeveer 770mm |
Kracht | max. 8,5kW |
Snelheid | max. 70km/h |
Wielen voor/achter | 10" /10" Gibson Juniorcross |
Vering voorzijde | 33 mm upside-down vork met 170mm mm slag |
Vering achter | Monoshock met slag van 170 mm, veervoorspanning en rebound instelbaar |
Gewicht | ongeveer 43 kg |
Rem voor | Hydraulisch systeem met twee zuigers en schijf van 195 mm |
Rem achter | Hydraulisch voetremsysteem met enkele zuiger en 170 mm schijf (kan worden omgebouwd tot handbediening) |
Accu | 14S 6P Lithium-ionbatterij, 50,4 Volt 18Ah 907Wh |
Leeftijd | tot ca. 10 jaar |
Hoogte | ongeveer 630 mm |
Hoogte stuur | ongeveer 820mm |
Kracht | max. 8,5kW |
Snelheid | max. 70km/h |
Wielen voor/achter | 12" /10" Gibson Juniorcross |
Vering voorzijde | 33 mm upside-down vork met 170mm mm slag |
Vering achter | Monoshock met slag van 220 mm, veervoorspanning en rebound instelbaar |
Gewicht | ongeveer 43 kg |
Rem voor | Hydraulisch systeem met twee zuigers en schijf van 195 mm |
Rem achter | Hydraulisch voetremsysteem met enkele zuiger en 170 mm schijf (kan worden omgebouwd tot handbediening) |
Accu | 14S 6P Lithium-ionbatterij, 50,4 Volt 18Ah 907Wh |
Leeftijd | tot ca. 10 jaar |
Hoogte | ongeveer 685 mm |
Hoogte stuur | ongeveer 890mm |
Kracht | max. 8,5kW |
Snelheid | max. 70km/h |
Wielen voor/achter | 12" /10" Gibson Juniorcross |
Vering voorzijde | 37 mm volledig verstelbare upside-down vork met een slag van 180 mm |
Vering achter | CNC-achterbrug, met monoshock (veervoorspanning en demping in beide richtingen instelbaar) met slag van 230 mm |
Gewicht | ongeveer 44 kg |
Rem voor | Hydraulisch systeem met twee zuigers en schijf van 195 mm |
Rem achter | Hydraulisch voetremsysteem met enkele zuiger en 170 mm schijf (kan worden omgebouwd tot handbediening) |
Accu | 14S 6P Lithium-ionbatterij, 50,4 Volt 18Ah 907Wh |
Inclusief standaard acculader
The HVR 50 is the electric motocross bike for kids. Biggest advantage of the bike is the electric drivetrain and the battery. Peak power of the drivetrain is 8500 watt (approx. 11 hp), the top speed is up to 70 kph, these peak values are stepless adjustable via smartphone app and due to that perfectly adjustable to the driving skills of the young rider and the track conditions. Also the engine brake (regeneration into the battery) and the throttle response is adjustable. It´s possible to set the top speed to a minimum of 6 kph and the throttle response and power to a perfect smooth level for real beginners, in only a few seconds.
- for kids from 4-10
- seat height 660 mm
- power > 8,5 kW (ca. 11 hp)
- speed max. 70 km/h
- power and speed adjustable via smartphone app
- up to 2 hours of riding
- charging time 1 hour fast charger (optional)
- charging time 3 hours standard charge
- the latest battery technologies (BMS and cells)
Je rijdt op een elektrische crossmotor. Die is stil en schoon. Laat je oordopjes maar thuis. De motor kan ingesteld worden van crossbeest met de nukken en felheid van een benzinemotor tot een soepele crossmotor waarmee je de table-tops en kombochten verslaat.
Electric motorcross is actie, adrenaline en spanning. Of je een daredevil bent of niet. Het is gewoon een geweldige ervaring! Als je kunt fietsen dan kun je ook electric crossen. Schakelen is niet nodig, gewoon gas geven en je spuit weg.
Electric Motorcross Park
3 uitdagende circuits
Electric Motorcross Park heeft 3 verschillende circuits. Elke baan heeft zijn eigen leeftijdscategorie, niveau en parcours.
Dus spannend voor beginner en gevorderden.
Tarieven individueel
Per persoon
Startrun + instructie 20min. extra run
kids 6 t/m 10 jr €21,- € 9,50
Jeugd 11 t\m 15jr €30,50 €13,50
16 jaar en ouder €39,50 €17,50
Een "startrun" zijn 2 samengevoegde runs als minimale afname.
Huur crossoutfit € 7,50 . We vragen als borg je legimitatiekaart of paspoort.
Heb je zelf een elektrische motor? Dan betaal je
€ 25 per dag deel excl. €5 per oplaadactie. Check of er ruimte is via info@electric-motorcrosspark.nl. Je krijgt een mail terug met de bevestiging of een voorstel voor een andere dag.
De elektrische crossmotoren zijn bijna geluidloos.
Super makkelijk om mee te rijden én je kunt er snelle rondes mee maken. Kun je fietsen? Dan kun je ook elektrisch motorcrossen!
Wil je zelf een electric crossmotor? Wij zijn dealer van verschillende merken, zoals KTM Freeride E en HVR 50 en de HVR 60 en HVR65Pro en Stark Varg. Wil jij een bepaald merk of model? Vraag om meer informatie.